Monday, March 28, 2011

Tak Dapat

Hari ni hari yang agak tak best. Semuanya bermula tengah hari tadi. Mula2 sekali, aku tetiba rasa macam sakit pinggang waktu tengah lepak di lounge sambil tengok tv. Tak tau plak punca, tapi tiba2 je pinggang belah kanan rasa sengal2 dan sakit kalau aku tunduk. Mungkin kesan aku dok tunduk2 bawah meja dok kemas2kan wayar yang berselirat dalam bilik 2nd bos kut?

Then, time kat kafe hari ni konon2 nak beli air bayar la. Biasanya hari2 kalau lunch aku makan air masak suam je. Di samping free takyah bayar, ia juga dapat menjaga kesihatan dan menjaga suara heeheheh. Sekali, bila aku nak order air sirap limau, brader tu cakap sirap habis. Tinggal limau je dalam bakul. Tensen di situ. Alternatifnya, aku ternampak 1 jag air jagung, so aku pun minta la kat brader tu nak air jagung. Sekali lagi jawapan hampa yang diterima. Katanya air dalam jag tu tak cukup kot sebab orang yang kat sebelah aku order sampai 5 bungkus. Grrrr... sudahnya aku merajuk, terus taknak order air dengan abang tu lagi dah. (Cehhh... merajuk konon, macam le dia kisah sangat aku tak beli air kat dia).

Seperti yang dirancang minggu lepas, konon2 hari ni nak pi tengok la filem ... Dalam Botol. Nak juga aku tengok anu siapa yang tertinggal dalam botol kan. So, berkobar2 la buka website GSC nak tengok tayangan pukul berapa. Sekali... kat Alamanda rupa2nya filem ni tak ditayangkan. Wargkhhh... tensen ok. Tensen tak dapat tengok anu huhuuuhuuu.

Kemudian, kawan aku yang lain pulak hubungi, suruh aku beli tiket nak memanjat sebuah menara. Kecewa lagi sebabnya tarikh yang aku nak tu masih belum dibukak. Adoiiiii... rasa macam nak balik tido je nih. Huh! Semua yang aku nak, semua tak dapat. Terkena sumpahan Black Monday kah?