Tuesday, November 2, 2010

Tahniah Adik Isaad

Aku sedikit sibuk dalam seminggu dua ni. Sibuk menjelang hari2 terakhir bos aku. Kejap ke Kuala Lumpur, kejap ke Bangi menguruskan hal2 yang berkaitan. Oleh yang demikian, nak mengarang dalam blog ni pun agak terbatas. Balik rumah terus tutup mata tak berapa nak sempat ngadap tv dah.

Semalam sempat mengadap Buletin Utama sebelum terlena. Dalam ruangan sukan tu ada dibawakan berita dari Cardiff. Hari ni pula terpampang muka adik Isaad ni dalam suratkhabar. Fuh, rasa bangga sekali menjadi rakyat Malaysia walaupun aku tidak berada di tempat kejadian. Tengok dalam tv time dia keluar dari terowong menuju ke padang pun dah berdiri bulu roma aku akibat rasa best dan bangga serta syahdu melihat adik Isaad berpakaian baju Melayu lengkap bersamping dan songkok. Mana ada lagi weiii, orang masuk padang mengiringi pemain bola sepak pakai baju Melayu. Apa2 pun syabas kepada rakyat Malaysia di Cardiff. Berita secara terperinci korang bacalah sendiri dalam suratkhabar ataupun online. Malas aku nak cerita heheeheh...