Monday, June 13, 2011

Hati Ini

Sejak hari Sabtu hati aku dah tak ada dah. Dah kosong, hanya jasad je yang berada di tempat kejadian sedangkan hati aku dah sampai nun ke sana merentas benua.

Semalam aku dah start nervous dah. Time iron baju sampai meletop iron aku jadinya. Tokojut den bila wayar iron tu meletop kuat sambil mengeluarkan api dan serentak dengan itu rumah aku pon blackout. Nasib baik aku tak kena karan, kalo tak dah Innalillah dah. Time packing pon rasa nervous semacam jer. Tak tau pasal apa. Mungkin sebab dah lama tak buat keje2 macam ni kot.

Since semalam Konsert Akhir Akademi Fantasi dilangsungkan di Putrajaya, ramai la kawan2 yang tanya aku sama ada aku pegi ke tak. Bila aku cakap aku tak pegi, boleh dikatakan hampir semuanya terkejut sebab aku tak pegi. Heheehh.. biasala, aku kan kalo aktiviti2 lagha macam ni payah le kalo aku tak pegi, konpem pegi punye. Tapi waktu kawan aku tanya nak pegi ke tak, aku rasa malas je nak pegi sebab hati aku dah takde kat sini. Nak2 plak tahun ni aku tengok konsert AF gitu2 jer sebab tak best sangat. Diari lagi lah, memang tak tengok pun. Ada le aku tengok sekali ke dua gitu jer. Tahun ni aku sibuk melayan Maharaja Lawak je. Kan best kalau final Raja Lawak buat kat Putrajaya ke. Konpem aku pi.

Esok aku start cuti. Doakan aku selamat pergi dan kembali. See ya!!