Monday, February 28, 2011

Ucapan Untukmu

Saya ingin menyampaikan ucapan kepada mereka yang terlibat seperti berikut:

1. Puan S - Tahniah kerana telah melangsungkan majlis perkahwinan anda dengan pasangan hidup anda di Klang semalam. Semoga ikatan antara korang berdua berkekalan hingga ke akhir hayat.

p/s: siapakah gerangannya brader yang berambut panjang seiras2 Gambit versi putih di majlis semalam? Tatkala beliau melintas di depan kipas angin, rambut beliau yang ditiup angin dari kipas itu persis Faizal Tahir ketika membuat persembahan untuk lagu Sampai Syurga dalam Anugerah Juara Lagu la. Kirim salam kat beliau ok theehehehe.

2. Acik S - Tahniah kerana mendapat menantu sulung semalam. Semoga Acik S tidak garang terhadap menantu seperti watak Mak Dara dalam Ibu Mertuaku. Best gak rupanya pegi kenduri kawin di saat2 akhir majlis. Bleh makan lauk pengantin yang disediakan oleh Nenek CT Katering theeheheh. Meletop abis nenek tu, siap spiking London.

3. Kak S - Happy Birthday baby Q. Minta ampun dan minta maaf banyak2 le kerana saya tidak dapat menghadiri majlis hari jadi baby Q di Cyberview Lodge semalam sebab keadaan tidak mengizinkan. Saya balik lewat dari dua buah majlis kahwin semalam. Sila jangan amuk dan luku kepala saya bila kita berjumpa kelak ye. :)